Home / Klantenservice / Garantie

Garantie

Het sieraad dat ik ontvangen heb is kapot, wat moet ik doen?

Wij vinden het belangrijk dat jij blij bent met jouw sieraad. Klopt er iets niet? Laat het dan even weten via info@lilley-jewelry.nl. Stuur ons een duidelijke foto van het kapotte artikel en vermeld hierbij jouw ordernummer. Op deze manier kunnen wij jou zo snel mogelijk helpen!

Waar zit garantie op?

Bij ons heb je altijd recht op 4 weken garantie na aankoop van jouw sieraad op vertoon van het product en een ordernummer (aankoopbewijs). Let hierbij wel goed op hoe jij jouw sieraad moet verzorgen (zie: verzorging van je sieraad).

Krijg ik ook garantie op sale artikelen?

Hier geldt hetzelfde garantiebeleid.

Een klacht, wat nu?

Heb je een klacht? Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag. Wij willen dat iedereen blij is en blijft! Wanneer je een klacht hebt, mag je een mailtje sturen naar info@lilley-jewelry.nl. Vergeet hierbij niet jouw ordernummer te vermelden en de omschrijving van de klacht. Heb je een klacht over een sieraad wat kapot is, maak dan ook even een foto en stuur deze mee.